torsdag 4 oktober 2012

ELS Äppeljuice 2.0

I skrivandets stund är det inte riktigt säkert om det blir Äppeljuice 2.0 eller Stöldmärkt som blir namnet på Fäladsgårdens nya elevgrupp. Den omröstningen pågår just nu på deras facebookgrupp som elever från Fäladsgården delar med elever från Tunaskolan och Gunnesboskolan. Än så länge heter facebookgruppen Elevlärspridarna i Lund och den har 28 medlemmar.

På gruppens facebook finns förutom den pågående namnröstningen:


  • inbjudan till Kick-off den 27 september på Polhemskolan,
  • en film med en liten kille som spelar ukulele,

  • en film av och om Tunaskolans elever,
  • en film av och om Fäladsgårdens elever,
  • en prezi med ett kick-off-uppdrag Uppdrag En dag med min dator,
  • åtta korta filmer med titeln "En dag med min dator"
  • och en enkät.


Länkar till "En dag med min dator"-filmer
En dag med min dator
En dag med min dator


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar