fredag 27 januari 2017



Bett 2017 ExCel - del 2

Det var nu andra gången på mässan och jag fördjupa mig lite mer denna gången. Det är mycket programmering som gäller. Just dessa montrar så var folk super insnöade i de små prylarna. Jämfört med andra montrar som tex trådlösa laddningsbara stationer för ipads så var det mer att man tittade lite kort och jo det var ju till en viss grad intressant men så där att man tittade och gick vidare. VR tekniken fanns men den var inte liksom super mycket montrar med just detta som man kunde tro att det skulle finnas. 
  
Det är många knep för att få dig att stanna till på folks montrar. En trollkar trollade för oss och det var så bra så jo vi var ju då glada i att lyssna på vad de hade för lösningar. Jag kommer inte ens ihåg vad de var de hade så det var inte lika kul som trolleri tricket. 

Vi var på en del workshops och det var någon föreläsare som skulle vara fantastiskt deluxe kändis där köerna in till huvud podiet var långa så vi valde att verkligen kolla på nästan alla montrarna och tro mig det är nästan så att man får huvudvärk. 

Sammanfattningsvis så bekräftar det jag tidigare nämnt att det är ett överflöd av onödiga saker och många konkurrenter som säljer samma saker. Smartboard tavlor kryllade det utav som ett exempel. Men att just programmering är det som gäller och kommer att gälla det kan jag utlova er.

Peace out! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar